Nicole kapitel 1

min kompis heter Nicole och är fjorton år. hon väger 45 kilo och är 153 cm lång hon har långt blont hår och har isblå ögon. Nicole bor i skåne med hennes mamma och hennes två lillebröder jag bor granne med Nicole och vi är med varandra jämt. hon har en liten hund om heter to-to och han är en svart dvärgpudel. hennes favorot mat är pannkakor med grädde och sylt. hennes favorit dricka är mjölk men hennes favorit läsk är lemonlime. hon älskar banan. hennes mamma heter hellen och hennes pappa heter ola och bor nånstans i england. hennes intressen är
kompisar och datorn hennes favorit färg är rosa men inte rosa rosa utan vit rosa med lite blått i man kunde ju tro att jag skulle vara avundsjuk i Nicole men det är jag inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0